استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت امیران ارتش:

نیرو‌های مسلح با جانفشانی خویش حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند 

«عباسی» با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح کشور در حفظ آرمان‌های امام خمینی (ره) در طول ۴۵ سال گذشته گفت: با جانفشانی نیرو‌های مسلح حتی یک متر از خاک کشورمان جدا نشد و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب را در کشور حفظ کردند.
کد خبر: ۶۶۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ - 13April 2024

نیرو‌های مسلح با جانفشانی خویش حافظ آرمان‌های انقلاب هستند به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد امیران سرافراز ارتش شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد سیدمحمدولی قرنی در مصلی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ارتش سرافراز در کنار غیورمردان سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح باعث افتخار جمهوری اسلامی و مردم در عرصه‌های مختلف هستند، اظهار داشت: دلاورمردی نیرو‌های دریایی، زمینی و هوایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس از یاد ملت ایران هیچگاه نخواهد رفت و من به نمایندگی از مردم گیلان، مردمانی که هشت هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند از نیرو‌های مسلح قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به نقش ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهاد‌های نظامی و امنیتی کشور در حفظ آرمان‌های امام خمینی (ره) در طول ۴۵ سال گذشته گفت: استکبار به سرکردگی آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی همواره در تلاش برای نابودی و به انزوا کشیدن انقلاب در حوزه‌های مختلف بودند، ولی این شما نیرو‌های مسلح بودید که با فداکردن خون‌های پاک خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را نداده و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب را در کشور حفط کردید.

استاندار گیلان، شهید سپهبد صیاد شیرازی را نماد دلاوری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی با اخلاص و مجاهدت خود در دوران دفاع مقدس فداکاری‌های زیادی کرده و با هوش خود منجر به پیروزی رزمندگان اسلام در بسیاری از نبرد‌ها شدند و در ساماندهی ارتش هم نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و در نهایت به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

عباسی با اشاره به اتحاد و وحدت میان نیرو‌های مسلح و امنیتی کشور در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: ارتش و سایر نیرو‌های مسلح امروز تحت امر، ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری بوده و هیچ قدرتی قادر به ایجاد تفرقه میان مردم و نیرو‌های مسلح نیست.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت مسئولان هستند، افزود: شهدا رفتند تا به ما مسئولان و مردم بگویند که برای حفظ این نظام باید حتی از خون خود هم گذشت، لذا بر همه متولیان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است شهدا را الگوی خود قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید شیرازی و جانشین گروه مشاورین فرماندهی معظم کل قوا به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها